top of page
  • תמונת הסופר/תGabriela

א ו מ ץ


הגדרה: חוסר פחד, תעוזה

מה המשמעות בלהיות אמיץ?

מתי אנו משתמשים באומץ בחיינו?

כל אדם משתמש באומץ לדבר שונה.

חלקנו צריכים אומץ כדי להתלבש איך שאנחנו אוהבים ומרגישים בנוח, אחרים משתמשים באומץ כדי להזמין מישהו/י לשתות קפה, יש כאלו שצריכים אומץ כדי לומר את דעתנו הכנה ואחרים משתמשים באומץ כדי להתפטר מעבודה של שנים שאנו עושים אותה ללא תשוקה.

הרגע אני כותבת עם אומץ.

אני לא אוהבת לכתוב פה, לא אוהבת לפרסם את הדברים שלי.

בכל זאת החלטתי לצאת מאזור הנוחות שלי ולעשות צעד אמיץ עבורי.

אני מבינה שאומץ הוא לשימוש עצמי מול הפחדים שלנו. כל אדם והפחד שלו.

אנו זקוקים לאומץ כדי להתלבש איך שאנחנו אוהבים, צריכים אומץ כדי להזמין מישהו לקפה וכדי להתפטר מהעבודה שאנו עושים שנים ללא תשוקה.

אנו צריכים אומץ כדי לבחור בעצמנו.

אח שלי בנשמה, Daniel BenAri תמיד אמר לנו: "תסתכלו לפחד בעיניים, תעברו דרך הפחד"

בדיוק שניה לפני שאנו עושים את זה, זו בדיוק

השניה בה אנו בוחרים ב א ו מ ץ, בוחרים להתמודד מול הפחד (כל אחד ופחדיו) ואז אנו מרגישים טוב עם עצמנו.

אנו מתיידדים עם אותו חלק שלנו, לוקחים אותו אתנו בטוב, בחיובי.

כאן אנו מרגישים יותר טוב עם עצמנו,

כאילו נפל מהגב שלנו תיק של 500 טון

אנו מרגישים שמחים ורגועים

אנו מבינים שאנו מסוגלים, שאנו יכולים.

א ו מ ץ - אני אוהבת אותך

מבקשת ממך להישאר וללוות אותי

כל החיים שלי.

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page